Volgers

dinsdag 15 januari 2013

                                                       Lush.





Oow wat hou ik van de producten van Lush geweldig vind ik het!
Als ik naar Amsterdam ga dan ga ik altijd even langs de Lush, je komt binnen en het ruikt er gelijk lekker naar allemaal zeepje's. Het personeel is ook altijd erg aardig (in Amsterdam dan) en ze leggen alles goed uit en en laten vaak ook zien in een bak water hoe je een bad bom moet gebruiken en het effect is erg leuk! Er is nu op de webshop en in de winkels van Lush een korting van 50% op veel producten en kado's. Snel kijken dus! :)


Hier mijn Lush favorieten:

Candy Montain €2,48
Candy Mountain*

Een heerlijke zoete bubble bar (zoals hun het noemen) voor in bad.
Hij ruikt erg lekker naar snoepjes en zoetigheid, en je kan er zeker 2 keer mee doen!

Twilight: €5,25


Twilight
Deze bruisbal ruikt erg lekker fris naar lavandel en geeft een erg mooi effect in je bad. Eerst word je bad roze en daarna blauw een echt aanrader!


Magic wand: €4,98

Magic Wand
Het is een soort toverstafje in de vorm van een ster.
Je bad gaat er lekker zoet van ruiken ook erg leuk voor een kado'tje omdat het er zo leuk uit ziet :)


Bubblegum lip scrub: €9,65

Bubblegum
Dit is een erg lekkere lipscrub met bubblegum geur (het smaakt niet echt bij mij) Lekker voor in de winter als je velletjes hebt op je lippen. Hij gaat ook makkelijk mee in je tas!


Lemony Flutter: €10,65

Lemony Flutter

Lemony Flutter! Dit is een crème voor je huid als je van die vervelde velletjes hebt naast je nagels. Elke avond even insmeren en het werkt echt! Ruikt ook nog lekker fris naar citroen!



Wat is jouw favo Lush product?


Liefsx

1 opmerking: