Volgers

zaterdag 5 januari 2013

Review Andrélon droog shampoo verrassend volume:






Al een tijdje geleden had ik deze mini van Andrélon droog shampoo gekocht. Ik zat te graven in mijn beauty kast en kwam hem tegen, gelijk proberen dus!

Hoe werkt het?

Je moet de droog shampoo op droog haar spuiten op 20 cm vanaf de haarwortel. Laat de shampoo 2 minuten inwerken. Je haar word nu boven op bij de haarwortel een beetje hard en er komt een licht witte waas.
Je moet nu de droog shampoo vanaf boven op de haarwortel uitkammen naar beneden. Er komen wat witte stukjes mee, kam die er allemaal uit. (lijkt op roos) Nu kun je je haar in model brengen met je handen of met een föhn.



Wat beloofd het product?

-Om zonder je haren te wassen toch een frisse look te krijgen.
-Je haar word weer luchtig en makkelijk te stylen.
-Het geeft een verfrissende volumeboost tussen de wasbeurten door.


-Om zonder je haren te wassen toch een frisse look te krijgen.

Nadat ik het product had gebruikt had ik niet het gevoel dat er iets aan mijn haar veranderd was. (Ik zag geen verschil)


-Je haar word weer luchtig en makkelijk te stylen.

Luchtig werd het niet echt bij mij maar je kon toch wel zien dat je iets meer volume kreeg. Met het stylen dat weet ik niet want ik stijl mijn haar niet :)


-Het geeft een verfrissende volumeboost tussen de wasbeurten door.

Een volumeboost gaf het wel bij mij! Ik had er alleen wel iets meer van verwacht. De geur is lekker fris, het ruikt een beetje naar citrus vruchten dus verfrissend is het zeker!


Conclusie:

Het is een makkelijk en fijn product om even snel te gebruiken.

Het beloofd een volume boost en een frisse look, dat viel me best wel tegen. 
Het ruikt erg lekker en je doet best lang met 1 spuitbus.
Mijn conclusie: Je kan beter gewoon vaker je haren wassen :)





Liefsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten