Volgers

zaterdag 16 februari 2013


10 onmisbare dingen voor in je tas


1. Make-uptasje

Een regenbui, een onverwachtse bespreking met een grote klant of een spontane date: je kunt niet zonder een make-uptasje met basics om snel even wat bij te werken. Bijna alle producten zijn verkrijgbaar in miniatuurversies, inclusief je favoriete parfum.

2. Haarborstel
Ook om die regenbui, die onverwachtse bespreking of date. Maar ook omdat een bos vol klitten nooit mooi is.

3.  Lipbalsem
Droge lippen zijn erg vervelend. Om te voorkomen dat je lippen velletjes krijgen of zelfs gaan barsten, is een lipbalsem onmisbaar in je tas.

4. Tampons
Niet helemaal een beautyproduct, maar toch zeker iets dat je altijd bij je moet hebben. Voor onverwachte momenten. Je kunt hier niet alleen jezelf mee redden, maar ook een collega of vriendin. 

5. Deodorant
Erg vervelend om in de loop van de dag te moeten constateren dat je niet helemaal fris meer ruikt. Een miniatuurflesje deodorant biedt uitkomst en neemt niet veel ruimte in.

6. Spiegeltje
Met een spiegeltje kun je altijd even checken of je uitgelopen oogmake-up hebt, er een stukje brood is achtergebleven tussen je tanden of dat je haar goed zit.

7. Handcrème
Geen overbodige luxe om in je tas te hebben. Je hebt in de winter meestal meer last van uitgedroogde handen, maar als je regelmatig je handen wast is het fijn om ze daarna in te smeren met een verzachtende, vochtinbrengende crème.

8. Handgel
Voor als er even geen (schoon) water bij de hand is. Bijvoorbeeld als je een broodje hebt gegeten in de trein, nadat je een stang hebt vastgehouden in de tram, of nadat je in je handen hebt geniesd.

9. Zakdoekjes
Om te voorkomen dat je rechtstreeks in je handen moet niezen. Ter vervanging van een servet. Als er geen wc-papier is. Om je uitgekauwde kauwgom in te doen. En natuurlijk ook gewoon als je verkouden bent.

10. Nagelvijl
Last, but not least. Met een klein vijltje in je tas werk je snel een barstje weg en verwijder je het vuil onder de randen, zodat je nagels er altijd netjes uitzien.

Liefsx

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ook echt altijd handgel, zakdoekjes, een make-up tasje, en een lippenbalsem bij me. Vaak heb ik ook nog een haarserum bij me, voor als het vies en nat weer is buiten!

    Leuk artikel!
    Ik volg je nu:)

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?
    Fijn weekend nog!

    Liefs,
    Lisa
    www.the-perfect-things.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je leuke reactie!

      Ik neem zeker even een kijkje op je blog!

      Liefsx

      Verwijderen
  2. Handig artikel, ik heb zelf altijd mijn diabetes spullen, glutenvrije koekjes, maandverband en/of tapons, borstel, nagelvijl(en), make-up, lipbalsem, deo en natuurlijk een spiegeltje,
    Liefs Tessa,
    www.all-by-tessa.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen