Volgers

zondag 17 februari 2013

Review Rituals foaming showergel Yogi Flow 

Hier hebben we weer een review over Rituals foaming showergel.
Het is een heerlijk product zeker een aanrader!


Hoe werkt het?

Het is een foaming shower gel dus voor onder de douche. (niet in bad)
Als je het op je huis spuit (zeg maar) dan is het een soort van gel en zodra je er met je hand over heen ga veranderd het in heerlijk zachte schuim. Je hebt maar een klein beetje per keer nodig dus doe je heel lang met 1 flacon.
Je kunt het op je was hand doen of gewoon op je hand of gelijk over je hele lichaam spuiten.
Uitsmeren een HEERLIJK genieten!


Wat beloofd het product?

Het product beloofd een verzorgde zachte huid.

Hoe is de geur?

De geur van de foaming showergel Yogi Flow is echt goddelijk! Hij ruikt heerlijk naar honing en bloesems. Op de verpakking staat dat hij naar rozen en amandel olie ruikt, maar de amandel olie kan ik er niet in terug vinden.


Conclusie:

Ik vindt het echt een GODDELIJK product, en je moet het zeker een keer proberen. Ik heb een mini en een hele grote flacon van deze foam gel en ik begon met de mini en die is nog steeds niet op! Ik gebruik hem ook in combinatie met de shampoo en de body cream ervan. Het is zeker de €8 waard! En hij is onder andere te koop bij de V&D.

Liefsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten