Volgers

donderdag 28 februari 2013

Mijn geuren stash!


Tadaa! Dit is niet mijn hele geuren stash maar dit zijn een paar geuren dit ik voor jullie ga review'en :)

Jil Sander SUN DELIGHT:

Dit is echt mijn favo geur, hij is zo lekker zoet! Vooral voor in de zomer vind ik hem het lekkerst en dan overdag of juist als je uit ga. Het is een best wel sterke geur maar dat is niet erg omdat hij heel 'zacht' en zoet ruikt.

Fizzy by Alyssa Ashley:

Dit is echt een hele zoete geur!! Wow hij is wel heel erg sterk. Deze zou ik daarom ook alleen maar bij een feestje dragen en een klein beetje overdag. Hij blijft heel lang zitten, daarom moet je niet veel op doen dat word je helemaal misselijk.

Indigo Stripes & Squares:

Dit vind ik echt wel een hele lekkere frisse geur. Hij is niet te sterk en kan in de zomer en in de winter. Hij blijft alleen niet zo heel lang zitten dus je kan het maar beter een paar keer opspuiten. Ideaal voor overdag!

Dahlia Noir:

De geur is erg sterk. Ik zou hem niet snel op doen in de middag. Een echte avond geur!

Puma Create:

Deze mini heb ik al heel lang maar niet veel gebruikt. Dit komt niet omdat hij vies is maar omdat ik hem zoo lekker vindt ruiken dat ik het zonde vindt om hem te gebruiken! Hahaha

Cartier Baiser Volé:

Deze ruikt heel erg naar zonnebrand crème! Dus doet me gelijk denken aan vakantie. Niet echt en aanrader.

Lola Lempicka:

Deze geur vind ik ook erg lekker! Hij ruikt een beetje naar grapefruit Mmmm.
Jammer dat ik hiervan alleen maar de mini versie van heb.

Escada Incredeble me:

Hij ruikt niet helemaal verkeerd. In het flesje zelf ruikt hij heel sterk en eenmaal op de huid ruikt hij zoet! (Hij ruikt trouwens een beetje nep als je begrijpt wat is bedoel ;)

Liefsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten