Volgers

woensdag 27 februari 2013

Review Essence superfine eyeliner pencil.

Hier een review over het eyeliner pencil van Essence.
Het is een dunne eyeliner pen die erg handig is om dunne lijntjes mee te trekken en hij is erg makkelijk in gebruik. Vooral als je nog niet ervaren bent met vloeibare eyeliner is dit zeker een aanrader!

Ik vind de pen er zelf wel mooi uitzien en hij heeft een heel dun puntje waardoor het lijntje maken snel en gemakkelijk word.

Een nadeel van de lange punt is dat de bovenkant heel slap is, het puntje buigt snel om of het puntje droogt uit. Er zit geen geur aan de pen dat is wel fijn.
 (Meestal ruikt het heel chemisch)



 Ik heb net even snel een voorbeeld gemaakt van hoe hij eruit ziet op je ogen. Ik heb een dun lijntje gemaakt en er even wat oogschaduw boven gedaan. (Oooh wat erg ! Ik zie nu pas dat ik de oogschaduw onder mijn wenkbrauw helemaal niet goed heb geblend!! Oeps)

      Ik heb ook nog even een swatch gemaakt. 
Je kunt er gemakkelijk mee werken.

Nog een nadeel (ik weet niet of het goed te zien is) is dat het erg best wel moeilijk afgaat, en dat het nog een licht soort van paarse waas achter laat op je ooglid. Je kunt het hier een beetje zien dar er een lichte paarse waas op het watje zit. (Maar met goed boenen gaat de waas van je ooglid af)

Liefsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten