Volgers

zondag 3 maart 2013

Mango beauty producten:

Ik ben helemaal gek van beauty producten met mango erin!
Het ruikt altijd zo lekker fris en zoet.
Veel beauty producten met mango heb ik alleen niet.
Daarom zal ik de komende tijd beter op zoek gaan maar mango beauty producten en ze voor jullie gaan testen en een review maken.
Hier wat mango producten:



En zo heb je nog veel meer mango producten.
Ik vindt het wel heel erg verschillend want, of het mango product ruikt een beetje nep en wc verfrisser geur achtig  (Hoe moet ik dit uitleggen) of hij ruikt juist heel lekker!
Daarmee bedoel ik ook dat de duurdere merken echt niet lekkerder te hoeven ruiken bijv.
Zelf ben ik ook helemaal gek op mango thee van Pickwick!

Liefsx

1 opmerking:

  1. Die lip butter is zó lekker!

    Liefs, www.iamanightblogger.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen