Volgers

zaterdag 2 maart 2013

Review Dove Beauty Blossom cream:


Ik heb gister de Dove Beauty Blossom cream gekocht.
Dit is een van de producten van de limited edition Beauty Blossom zomer lijn.
Het is een voedende crème die je voor op je hele lichaam kunt gebruiken.
Ik gebruik hem alleen op droge plekken zoals, mijn handen, knieën, ellebogen. 


Het is een lekkere dikke crème, hij trekt niet heel snel in de huid maar dat vind ik niet heel erg met dit gure koude weer. 
De geur is echt heerlijk!
Het ruikt naar bloemen en hij heeft ter gelijkertijd een warme geur. Als je begrijpt wat ik bedoel ;) 
In de serie zitten ook nog een Body Lotion en een Shower Gel. Die heb ik allebei niet gekocht om dat ik ten eerste niet fan ben van Body Lotions en van veel soorten Shower Gel krijg ik een rode geïrriteerde huid.


Ik heb het gevoel dat deze crème mijn huid goed voed en hydrateerd en ben erg tevreden over het zachte soepele eind resultaat.

Liefsx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten